Söndag kl: 22.04

Godkväll läsare!
Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit helt okej, allt från trevlig besök av mormor till onödiga kommentarer av vissa människor. Kvällen har jag spenderat med Evelina, Annika, Dennis, Robban och Dennis lillebror Viktor. Det har varit lugnt och halvtråkigt, men vilken söndag är inte det? Imorgon ska jag pallra mig iväg till skolan för att sen under dagen dra till IKEA med Tobias och kolla på lite möbler vi ska ha i lägenheten. Det är så spännande hihi! Nu ska jag göra lite "stimulans te" och lägga mig i sängen med en bra film och koppla av. Har varit lite av en hetsig dag kan man nog uttrycka sig...
Önskar er en fortsatt trevlig kväll, precis som jag alltid gör. Jag ska drömma om min underbara Tobias!
Ta hand om er och godnatt.


Knasbild! Till höger - evelina och till vänster, Annika!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: