Powerwork!

God eftermiddag vänner!
Nu har jag precis varit ute och powerworkat med Evelina! Japp, vi gick snabbt ner till konsum köpte oss ett gäng kakor och en påskmust och powerworkade snabbt hem igen! Fy vad vi är bra asso... förutom att vi ska kränga skiten nu och äta upp oss igen det vi kanske gick ner eller förbrände lite under tiden vi gick ner? Ja, detta låter som en urusel kombination men vafan jag är ledig, då får man ha lite gott hemma.

Var även en snabb vända hos frissan och klippte av det gråa. Ja, det gråa. Min kära plattång har förstört mitt hår så nu är det slut plattat för min del om jag vill ha något hår kvar!
Bilden kommer på min och Evelinas runda till Konsum och tillbaka så fort jag hittat sladden till kameran.
Nu ska vi se Anastasi i tecknad och tjocka oss!
Ses sen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: