Patetiska människor

Att det finns folk som är pateiska, idiotiska och elaka är ju ingen nyhet. Och vi alla omges ständigt av dessa idioter som kränker en annan människa för att stärka sig själv. Hur sjukt är det inte? Jag kan inte förstå dem stackars människor som måste jämt och ständigt klaga på andra, trycka ner dem så långt att dem mår psykiskt dåligt bara för att må bra själv? Det är ju något fel med dessa stackars människor. Jag tycker faktsikt väldigt synd om dem som har det såhär. Är ni verkligen så missnöjda med er självå så ni mår bättre av att kränka andra bara för att ni egenligen är avundsjuka? Tydligen så har den personen något som du inte har men som du vill ha. Är det så jobbigt och unna någon annan det? OH! Jag kan inte beskriva hur synd det är om dessa patetiska människor. Gör något av er liv istället! "Du kallar mig tjock? Den gången då din vän står bredvid dig som är dubbelt så stor som mig?
Snacka om att den stackarn känner sig kränkt då... det hade jag gjort iallafall"
"Var är jag i mitt liv och var står du? Jag går i skolan, har en familj som jag trivs med, jag lever bra med ett fast förhållande. Vad har du mitt hjärta? Ingenting mer än skiten du sitter med i handen och tror du är tuff.. Så snälla, lägg av med allt för jag är så mycket bättre än du, på exakt alla sätt och vis"
Skrattar bäst som skrattar sist... förlorare

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: