Pappsen is back!

Gud vad allt blev roligt just nu! Fick en mail av min pappa som skrev att dem kommit hem idag! Efter nästan 4 månader i Thailand har dem äntligen landat i Sverige och jag längtar efter att få träffa dem! Hoppas dem har med sig någon söt sak från Thailand till mig hihi. Desvärre får jag inte träffa dem förrän ikväll eller imorgon. Dem är på väg in till akuten för att Joy är sjuk, får hoppas att det inte är något allvarligt. Ska bli roligt och se bilder på huset, trädgården och allt annat vacker i Thailand. Till vintern är det min tur att åka ner där, om jag vågar.. Är ju så himla flygrädd! Men näää! Denna chansen ska jag inte sumpa. Fick ju chansen att åka ner där förra året över julen, men dagen innan vi skulle flyga ringde jag pappa och bad han avboka min biljett eftersom jag vågade inte flyga.
Men nu vet jag i god tid att jag sak dit till denna julen och kan redan nu börja förbereda mig mentalt!
Välkommna hem pappa och joy!

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: