Ont i huvudet

Godkväll!
Hoppas allt är bra med er, jag har riktigt ont i huvudet och värktabletterna hjälper inte. Jag blir fullständigt galen på huvudvärk! Man kan inte ens vrida på huvud förrän de känns som om det ska sprängas... OH!
Jag har under kvällen varit med Evelina och Rebecca. Vi har småpratat lite om allt och ingenting. Nu sitter jag här, frusen som en isbit efter det kalla vädret där ute. Jag ska plockan undan på mitt rum nu, sedan ta på mig min gosiga hello kitty pyjamas med en film och en varm kopp te!

Får se om det blir någon skola imorgon eftersom jag inte känner mig kry!
Men jag önskar er en fortsatt trevlig kväll och en godnatt!

Kommentarer
signe

vill du bli länkad?

Gissa vilken som är min favoritblogg på www.signefrankl.blogg.se

2010-03-09 21:56:57
URL: http://signefrankl.blogg.se/
bea

åå tack så mycket sötnos:)

desamma!

allt bra?

kram

2010-03-09 22:09:31
URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: