Nu så

Nu är jag äntligen klar med designen och header. Och tro det eller ej, men nu är jag nöjd! Ni kanske inte gillar det men jag tycker det blev fräckt och jag gillar färgen. Äntligen, får se hur länge jag nu klarar och ha detta innan jag får för mig att ändra igen? Nej, denna få duga ett bra tag nu!

Tobias kom för en liten stund sedan och han ligger just nu och degar i min säng. Jag sitter givetvis här som en annan nörd men ska nog se till att pallra mig ner i sängen nu snart. Är ju faktsikt sjuk... eller trött i alla fall.
Tobias är verkligen gudasnäll, han köpte en ipod igår av en kompis till oss som han ska ha nu istället för den han har. Och snäll som han är får jag den! Den är jätte fräck och lite mer hightek (???) än min fula lilla mp3...
Nej, nu måste jag kila.
Puss

Kommentarer
ღ pernilla

det som står i din header att man vet aldrig vilken dag som blir den siste.. tyävrr vet man inte de ju :(<3

2010-03-02 16:54:47
URL: http://keexiiita.blogg.se/
Jag

Nej, det vet man tyvärr inte. :(

Därför ska man ta vara på tiden, både mig sig och själv och med sina nära och kära och verkligen ta vara på tiden man har tillsammans :(<3

2010-03-02 20:04:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: