Nässprayet slut!

Jag har panik just nu och jag är arg, irriterad och på gränsen till att gråta! Min näsa rinner konstant och jag har inget nässpray! Det enda jag kan göra är att tömma vårt hushåll på toalett papper och använda vicks vaporub som är en kräm med stark doft som man ska smörja under näsan. Och detta innebär att jag kommer andas in en denna doft som luktar likt tigerbalsam och som samtidigt rensar "näsgångarna" och förhoppningvis stoppar rinnandet. Hur jobbigt är det inte och vara förkyld, det finns inget jag hatar så mycket! Men något positivt idag är att jag ätit hemmagjord soppa. (Gott och äta när man är sjuk) Min underbara mamma stod i någon timme och lagade den för min skull och den är superduper god, iloveit! Måste orka ta mig till affären också för att handla något gott till ikväll. Annars består min dag av papper och sängen som jag planerat och krypa ner i och stanna i så fort jag fixat en del saker.
 Hoppas ni har och har haft en bra dag, annars önskar jag er det!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: