Mjukiiiiis

Jag ändrar på saker och ting som en annan ändrar underkläder!
Som i ett tidigare inlägg, älskar förändringar men blir aldrig nöjd. Nu ska jag vara ärlig att det stämmer ju inte alltid, men till stor del. Men nu har jag kört en tuff, "slapp" och kanske rockig stil ett tag, men opps det är ju Felicia vi pratar om och nu är jag plötsligt trött på det... Nu vill jag vara mjukis. Nu vill jag enbart gå i tjocka kläder. Som tjockbyxor eller egentligen kallade "mysisbyxor" och tjocktröja med uppsatt hår, gärna ett hårband/pannband som jag nu fått syn på och fullkomligt älskar! Dock synd att jag inte har så långt hår, men med mitt (nämner det igen) underbara söta hårband fixar jag det! IIHHH

Nej, idag är jag jätte glad. Jag vet inte varför men jag är glad.
Jag älskar hela världen just idag!


 - Dagens outfit. Lägger aldrig ut det men en och annan är väl helt okej?
Har tights från gina tricot, tröja från carlings och "accesoarerna" dvs. halsduk, örhänge och hårband + ringar och armband som dock inte syns på bilden, är från alla möjliga ställen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: