Mars

Godmorgon.
Givetvis så ringde inte min klocka, och det innbar ju att jag försov mig. Men vi hade bara en lektion idag som dock inte är så viktig eftersom jag redan ligger bra till. Så, jag missade ingenting och nu slipper jag ha ångest för det! Tobias är på väg hem nu och om allt går enligt planerna idag så ska vi till IKEA. Och om drygt, om allt går som planerat så flyttar vi om 48 dagar, härligt, roligt och spännande! Strålande väder idag och jag inte sluta påpeka det i mina inlägg, men man blir ju så glad när det är fint väder, eller hur? Nu ska jag dricka morgonkaffe och njuta av solen.
Ha en fin dag och ta hand om er!

Kommentarer
Lina

Tack så mycket för tipset du! Hoppas du har det bra Feffe! Kram

2010-03-15 21:59:58
URL: http://alexlina.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: