Helt i onödan...

Stter och räknar tråkig matematik och nu är jag på de talen som man måste ha en miniräknare. Och givetvis inte vilket som helst utan den som har allt, dvs pi och de hära upphöjningarna. Och självklart ligger ju min i skåpet i skolan. Hur typiskt är inte det? Men min söta mamma ska ner en vända i byn och handla så hon köper med sig en upp! Lika bra att ha två stycken, så man kan ha en hemma och en i skolan så man slipper ha detta dilemmat som jag har nu! Mamma har besök av Eva, ingen aning om vem det är. Men jag får inte vistas i köket just nu eftersom dem pratar. Ska jag tolka det som om de pratar hemlisar eftersom jag inte får vara där? Iallafall, nu får jag vänta ett par timmar innan jag kan fortsätta. Vad gör man så länge då?
Tänker lägga mig i sängen med en kul film och anton bergs choklad ägg och mumsa på!
Love


Blir trött bara jag ser det -.- Ser ni min katts söta små ben? Hihi


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: