Håller mig uppdaterad


Nu har jag börjat läsa aftonbladet varje morgon för att känna att jag har lite koll på världen och vad som händer i den. Kikade in nu precis och fick se att en 9-årig flicka blivit bränd av en dödsmanet i Thailand. Ida Rosenberg, 9, fick en allergisk chock och var nära att dö av den thailändska maneten, men tack vare brandmannen ­Anders Brunzell fick hon hjälp snabbt. Efter nio timmars medvetslöshet vaknade Ida med svåra brännskador på benet och på delar av kroppen. Nu vårdas hon på sjukhuset i Trat.

Varför ska det alltid vara någon form av något som har typ en koppling till mig?
Jag menar, min pappa har hus i Thailand och jag ska ner där till vintern. Jag är riktigt nojjig när det gäller, flyga, havet (HAV ÖVERHUVUDTAGET) och ormar i trädgården osv.
Och igår, båtar som sitter fast och jag har en pojkvän som jobbar som sjöman?
AHHHH, jag är en orolig och nojjig person när det gäller sånt...


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: