Godmorgon

Godmorgon!
Först och främst vill jag skriva grattis till Kicki som blir 18 år idag! Grattis kixen, hoppas du får en bra och roligt dag för det förtjänar du! :) Jag gick upp för ca en halvtimme sen och har riktigt ont i magen, fortfarande. Jag vet inte varför men jag ska ta mig till sjukan och kolla upp det för såhär vill jag inte ha det. Annars är det ju fredag och vem älskar inte fredagar? Blir en vända hem till kixen ofc och fira henne! Några andra planer har jag inte för idag under dagen men antagligen ligga i sängen och tycka synd om mig själv.
Tobias och jag har 16 månader idag också, wiho. Tiden går för fort, redan 16 månader? Det känns som om det var igår jag träffade honom för första gången... tiden är verkligen skrämmande..
Nu ska jag ner i sängen och kolla days of our lives!
Ha en fin dag sötnosar.


Tråkbild på mig idag. - såhär ser jag iaf ut nu innan jag dyker ner i sängen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: