Gårdagen

Gårdagen var lugn, trevlig men framför allt rolig! Jag och min bror blev hämtade av pappa, och vi satt och snackade ett bra tag innan vi åt. Pratade minnen och roliga äventyr som vi gjorde när vi var små. Sedan började Joy på maten och jag och Tom spelade wii en stund. Men, vi hittade singstar! Så vi kopplade in det och sjöng som några galningar, självklart vann jag hela tiden hihi men det var fruktansvärt kul! Och jag blev lite förvånad eftersom min pappa kunde många låtar, väldigt bra faktsikt fast det inte är hans typ av musik. Min bror imponerade också på mig när han sjöng roses med rap och han satte alla orden! Evelina kom också senare och vart med när vi sjöng, och hon skrattade lika mycket som jag åt min söta pappa när han sjöng, haha! Och framåt kvällen kikade vi lite på melodifestivalen med godis och annat gott. Så dagen igår var jätte rolig, kul och massor av skratt!

Det vi åt var en en thailändsk rätt, väldigt god! Det var rispapper, liknande mjuka tacobörd fast ris istället med köttfärs, vita kineska nudlar och svamp. Det äts nästan som taco, men det är verkligen 10 gånger godare! Till efterrätt blev det farmorstil, vaniljglass med alla olika sorters bär! Även lite god choklad och god dricka.
Så det blev en hemma kväll, äta hemma och enbart vara hemma. Vi är alltid ute och ränner när det är födelsedagar men inte denna gången och det uppskattde nog vi alla. För riktigt roligt var det och väldigt skönt att vara hemma och ta det lungt!

Så fort jag fixat in bilder och videor på gårdagen slänger jag in dem, men ni får nöja er med text sålänge!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: