Filmmys

Godkväll läsare!
Jag ska nu efter en lång, härlig och lugn dag lägga mig ner tillsammans med min underbara Tobias och kolla på en film. Vilken vi ska se har vi inte bestämt än men vi får kika runder bland deras drygt 500 filmer och hitta någon bra! Blir ingen tidig kväll idag eftersom vi ska hämta hans lillebror och hans flickvän som varit i Lund, på bio (dem firar 2 år idag så grattis till er!) Vi ska köra runt kvart över 11 och är väl hemma igen runt 12.

Imorgon åker Tobias, redan klockan 10... Lika tråkigt varje gång men en vecka går fort har ju skolan att tänka på, därmed ett tidsfördriv. Önskar er annars en fortsatt trevlig kväll och godnatt på er!


En pussbild på mig och Tobias får avsluta inlägget! GODNATT

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: