En fin sak att göra



Det är väl fint med människor som dekorerar gatornas väggar med såna här söta citat till exempel? Jag var i malmö med min bror, Michelle och Theo när vi gick förbi det här nära entré. Man blir verkligen glad över sånt, när folk tar sig en liten stund av sin tid till att göra något sånt fint? Jag tyckte det var väldigt fint gjort och jag blir lika glad varje gång jag tittar på bilden. Och det stämmer in bra, du är vacker som du är! Låt ingen ta det ifrån dig, aldrig någonsin. På andra sidan av denna vägen så stog där "följ ditt hjärt" och ett hjärta bredvid, och allt detta gjort med snö? Jag provade att fota men det syntes inte någonting eftersom den sista idioten inte är född än och andra idioter måste förstöra. Dålig stil och väldigt onödigt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: