Efter en bra dag

Godkväll läsare!
Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag och har en trevlig kväll. Jag har idag varit med Evelina och Tobias i Malmö på entré och bowlat. Alla vi älskar och bowla och eftersom vi aldrig bowlat på entré så tänkte vi att vi drar dit och kikar hur det ser ut där. Och det var trevligt och framför allt roligt! Jag låg till bra i början men sen kom Tobias ifatt mig så det slutade med att jag kom tvåa! Men kul hade vi. Efter det körde vi till Svågetorp och käkade "China box" och jag rekommenderar att äta där för dem har jätte god mat verkligen!
Nu är jag hemma igen efter en fartfylld och trevlig dag. Imorgon har jag planerat och gå till skolan och får sedan se vad dagen har mer att ge. Men jag önskar er alla en trevlig kväll. Nu ska jag gå och krama min man!
Puss ♥


Köpte med mig hem ett sött pannband, i rosa såklart ^^

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: