Bjuden på kaffe

God eftermiddag!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår prima och är just nu på kaffe hos Evelina. Idag så är planerna att se saw 6 med evelina, tobias och kanske dennis. Igår (fredags) såg jag 2012!! Och det är verkligen något att skriva om eftersom jag inte planerat att se den förrän 2013 men efter några om och men så tittade jag på den tillsammans med michel & katarina (tobbes föräldrar tobias och evelina! Den var väl nått sådär, ganska dryg men ändå helt okej. Dock inte så som jag förväntat mig. Och på tal om det då, när jorden går under så drar jag till Afrika för det var den enda världsdelen som inte gått under vatten! Nej, nu ska jag vara social. Förlåt för den dåliga uppdatering också, det ska bli bättre! Hörs sen, ta hand om er.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: