As usual

God eftermiddag!
Min rubrik lyder " as usual " och med det menar jag att som vanligt blir jag dålig på att uppdatera när min käre Tobias har kommit hem. Så det är väl lika bra att jag tar en paus en dag eller två istället för att skriva förlåt hela tiden för jag varit dåligt på att uppdatera! Idag har varit en bra dag! Tobias och jag vart och köpte en ursnygg divan soffa på ekebys möbler i Ekeby! Så nu är soffan fiad till lägenheten, jippi *  Tobias sitter just nu och nördar framför tv:en med sitt tradiga spel med jag sitter här. Väntar på att maten ska blir klar... får se vad dagen har att bjuda på idag.
Menmen, får avrunda nu. Ska hjälpa till!
Ta hand om er.


Bjud på dig själv? OHJAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: