Sommarlov juuu

Gud vad skönt det är med sommarlov!

Godkväll föresten.
Klockan är just nu strax över ett på natten och jag är inte ens lite trött. Konstigt egentligen eftersom jag tycker (observera "jag tycker") att jag har hållt igång relativt mycket idag (om man räknar bort timmarna mellan 12-19 då jag bara suttit inne och tagit det lungt hela dagen med Tobias + vänner.) Men iallfall så har kvällen varit fartfylld, rolig och framför allt trevlig! Jag har verkligen de trevligaste, snällaste och roligaste vännerna man kan ha. Gud vad jag glad jag är som lärt känna dom! I övirgt har det inte hänt mycket mer i mitt spännande liv idag. Jag har mer eller mindre haft små utbrott på min nya telefon. En touh telefon. Ingen lur för mig egentligen men jag vill ju hänga med i tekniken fan.. Alldeles strax tänkte jag göra lite gott kvällste (de gör mig trött) sen tänkte jag bädda ner mig i sängen med min man. Så i detta inlägg tänkte jag bara hälsa er en god-natt. Så ja, godnatt och sovgott!

Avslutar inlägget snyggt med en helt önodig bild som jag inte ens fattar var jag tog. Godnatt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: