Man slutar aldrig...

Godkväll. Sen kväll idag igen. Och så kommer nog den största delen av mitt sommarlov se ut. Sena kvällar och dåligt bloggande. Livet är tufft ibland asso..

Kvällen spenderades med vännerna och pojkvännen som vanligt. Alltid lika roligt och trevligt! Dock finns det ju alltid någon trög stackare som ska förstöra på något vis. Jag blundar för sådana numera. Japp, sån skit lägger jag verkligen inte min energi på. Men nu lämnar vi hatet och över till annat. Gjorde lite nytta idag faktiskt. Både jag och Tobias har städat hela lägenheten och satt upp tavlor. Äntligen så ekar det inte! (haha) Vi vart även en runda i Malmö och käkade china box, i svågetorp. Skåningar, stick dit och käka en sån! endast 49kr och det är inte lite mat man får och det är värt vartenda öre, skitgott! Nämen, vilket långt inlägg det blev. Tänkte dyka ner i sängen nu där min man väntar.

Godnatt, sovgott!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: