Inte mycket för..

God eftermiddag!
Inte mycket bloggande får jag säga.. Dåligt av mig. Men vem har egentligen tid eller lust att sitta framför datan när det är så fint väder ute? Inte jag iallafall. Jag måste säga att jag beundrar de stora bloggdrottningarna som orkar, vill och kan hålla bloggen igång under sommaren.

Fram tills nu har jag legat och gottat mig i solen i vår lilla trädgård. Dock har jag inte fått någon färg, ingen alls! Verkar som om Gud inte vill att jag ska bli brun, är och förblir vit. Just nu vill jag bara bränna mig så jävligt så jag inte kan röra mig, vad som helst bara jag får lita färg! Nu tänkte jag gå och ta mig något och äta. Framåt kvällen blir det nog en vända till havet och ta sig ett dopp. Ha en fin dag!

Temperatur, Kävlinge: 25C

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: