Fysträning

Godmiddag.
Nu är jag tillbaka från ett hett fyspass och en kall dusch till datorn. Efter ha varit ute på gräsmattan och spelat en intensiv badmintons-match + kubb med min underbara mamma springer jag även in och tränar med min kära storebror! Vi följde ett träningpass på en dvd skiva, bodywork, aerobicsövningar och mycket mer. Dock tränade jag ara i 20 minutas för sedan orkar jag inte mer. Jag kan garantera er att jag har VÄRLDENS sämsta kondition och därav orkar jag inte hålla igång träningspass som kommer från helvetet.

Nyduschad och fräsch, sitter och väntar på att mamsen ska blir färdig med maten. Mammas gooooda korvstroganoff! Nä, fy vad hungrig jag blevv nu. Får gå och hjälpa till med att duka m.m
Vi hörs sen. Puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: