Första doppet kanske?

God förmiddag!
Vaknade för en stund sedan.. vilket jag själv inte tycker är bra. Måste börja gå och lägga mig tidigare så jag kommer upp tidigare och så jag får ut mer av dagen nu när man har sommarlov! Inte roligt och sova bort hela dagarna ju. Men iallafall. Idag är vädret skit, rent ut sagt. Lite halv soligt men dock inget badväder. Jag börjar bli riktigt förbannad på vädret för jag vill ut på stranden och inte mindre bada! Igår var vi en vända i vikhög vid 10-tiden och Andy hoppade glatt i, kan inte ha varit många grader i vattnet.. Men själv hade jag också dykt ner om jag haft badkläder med mig. Lite kallt vatten hindrar inte mig! Därför funderar vi på att sticka ut där idag igen framåt kvällen och ta oss ett dopp!

Just nu ligger jag här, har precis tittat på Twilight. Sjukt bra filmer asså. Nu tänkte jag hoppa in i duschen.
Have a nice day!

 
Morgonfrillan. Liknar som jag har tuppkam? Fan vad fräck jag är!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: