Bättre väder

Halloj!
Hur mår ni idag? Hoppas allt står bra till med er. Själv? Jo, tack jag mår utmärkt! Vädret är bättre idag, ingen blåst eller gråa moln så längt jag kan se. Hoppas vädret blir ännu bättre så man kan ta sitt första dopp snart! Det är i mitten, nästan slutet av juni och jag har inte var en enda dag på stranden och varken solat eller badat! Förra året badade jag ffs maj drygt.. Kom igen solen!

Idag har vi funderat lite på att dra till stranden faktiskt. Ta med fika och kubb, en boll eller något med några vänner. Eftersom vädret tillåter det är det ju inte helt fel ju.
Bion igår vart hel okej. Dock inte så rolig som jag trodde den skulle vara men där fanns stunder i filmen då man skrattade duktigt! Tackar alla för den trevliga kvällen!

Nu får jag ta tummarna loss och rensa min väska. Köpte en ny för ett par dagar sen och den ser redan ut som ett bombnerslag... typiskt mig. Men ha en fin dag och njut av solen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: