Badda-bambam

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår bra, gick upp för en stund sedan så jag är fortfarande lite trött. Sitter vid köksbordet och dricker lite kaffe och jag har världens träningsvärk efter badmintonen igår. Jag spelade ju det med min mamma, men även med min bror seenare på kvällen. Men träning är bra! Jag har kollat upp del magövningar som jag ska börja göra. Trött på min bula nu... får hoppas att övningarna verkligen är effektiva och funkar som det står att de ska! En bra början är att äta 5 mål om dagen, väldigt små portioner..ungefär som din handflata är en lagom måltide 5 gånger om dagen. Sköt om er så ses vi sen.

Dagens väder och temperatur: Ca 19-20C idag molnigt, men solen tittar fram då och då.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: