22/6 - 2010

Godmorgon!
Som vanligt är jag uppe sent. Jag tror klockan var 3 när jag la mig i sängen igår natt och somnade nog inte förrens klockan var närmare 4. Vilket jag inte kan göra idag eftersom vi ska köra Tobias föräldrar till flygplasten i Danmark halv 6 imorgon bitti. Och det vill säga att vi får gå upp halv 5! Jag tror aldrig att jag under mina 17 år här på jorden gått upp så tidigt, (haha)

Idag tänkte vi dra oss en vända till stranden faktiskt. Vädret är bra idag, inte så mycket moln och solen skiner på bra. Så framåt kvällen, ett kvällsdopp tänkte jag och Tobias ta. Nu tänkte jag gå och äta frukost sen hoppa in i duschen och sen fixa mig och göra mig klar. Vad som händer nu under dagen får vi se!
Men jag önskar er en trevlig dag, hörs sen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: