Vad är nästa stora "grej"?

Undrar inte ni också det? Vad som är nästa stora grej, dvs när det gäller internet sidor.
För några år sedan, (vet hur inte hur många eller när det var osv) var det inne med kamrat.com. Alla hade det! Det var en internet sida där man kunde skapa sin egen "sida" med profilbilder, album, man kunde länka till en kompis osv. Sen kom lunarstorm. Helt plötsligt var kamrat helt ute, rätt? På lunarstorm kunde man också göra en egen sida, med bilder, texter men med fler val av "aktiviteter" på sin sida. Efter lunarstorm kom bilddagboken.se där man kan dagboksföra sina dagar i bilder + text. Och nu, var är inne nu, vad är populärast? Facebook och blogg-sidor såklart! Jag vet inte vilket som är populärast men av fakta så vet jag med ett säkert kort att nästan alla har facebook! Blogg är det många som har, men facebook slår nog bloggandet. Om ni frågar mig så föredrar jag blogg eftersom jag inte är någon data-människa och har världens sämsta tålamod så har jag varken tid, lust eller tålamod att fatta mig på facebook. Så jag har valt att inte ha en facebook! Min bror tycker jag är rolig som inte har det. Han menar på att alla har ju det. Nej du, min käre bror, inte jag! Men frågan är ju, vad blir nästa stora webbsida? Det måste väl komma en ny, fräschare och ännu bättre webbplats där man kan göra allt i ett, eller? Kanske en sida som har allt, du kan blogga, lägga in bilder, skriva texter, berätta om din vardag, länka, snacka som om du var inloggad på msn, musikfiler, ja ni fattar, allt i allo! Det kommer nog dröja innan det kommer ut en webbsida som alla kommer ha, jag bara undrar hur sidan kommer och vad man kan göra på den!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: