Things happens

Godmorgon!
Solen skiner här nere och jag är på plats ute i solstolen! Dessvärre blåser det lite mycket idag så något badande blir det nog inte. Blåser det mycket här, blåser det ju 5x mer vid havet, ca.
Jag hade en dålig natt inatt. Jag har legat och vändigt och vridit mig hela natten och en vända, tror klockan var runt halv 5, så vaknade jag till av att jag slog knäet i fönsterkarmen - ajj! Brydde mig inte mer om det men nu när jag gick upp i morse såg jag att jag blött också, ganska mycket faktiskt. Så nu har jag ett fint hack i mitt knä + 35811 stycken myggbett över benen, det är sommar det!

Långt inlägg det blev.. Nu får jag sola vidare. Ha en fin dag!


Jag, på stranden i Vikhög för ett par dagar sedan.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: