The smell of..

Godkväll bloggen.
Gud så trött jag är efter dagens aktiviteter. Har dock inte gjort så jätte mycket men denna värmen tar på krafterna, verkligen! Jag har bland annat idag smörjt in Tobias axlar, stackarn har bränt sig regält. Och ändå låg vi precis likadant och lika länge men jag har tydligen klarat mig. Och med det förstår nog de flesta av vi varit på stranden, vi har tillbringat största delen av dagen där. Både i för/eftermiddags men även lite senare på kvällen.

Vi har även varit på jakt efter en fläkt. Vi har varit i alla möjliga olika affären men precis i alla är det slutsålt..Jädrigt typiskt, vi behöver verkligen en och tydligen alla andra j*vlar också...
Nej, nu får jag säga godnatt för mig så jag kommer upp i tid imorgon. Sovgott mina vänner och ha en godnatt!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: