The fourth kind



Handling:

I en stad i Alaska har man sett oförklarliga försvinnande under en tidsperiod på över 40 år och det finns beskyllningar på att regeringen sopar undan alla spåren. Medan det finns de som tror något heltt annat..
Denna film är baserad på verkliga händelser och under filmen får ni se verkliga inspelningar, intervjuer och så vidare.

Vad tyckte jag?
Själv tyckte jag att den var väldigt långtråkig, från en början. Eftersom det tog tid innan det verkligen hände något. Men det var ändå något som gjorde att jag inte slutade titta. Det som drog i mig var dehära äkta inspelningarna, det var både intressant med samtidigt ganska skrämmande att titta på. Men ärligt talat så vet jag inte vad jag ska tro över huvudtaget... Men jag rekommenderar den faktiskit, för den var spännande!


Kommentarer
Jessica

Det måste vara den bästa filmen jag sett. Vad tycker du om den? Och vad tror du på?

2011-12-05 13:17:21
URL: http://homie.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: