Sjöbo marknad

Hej allihopa!
Hoppas allt är bra med er och att ni står ut i denna värmen, knappt att jag gör det..
Igår var vi på Sjöbo marknad och vi hade jätte trevligt. Vi åkte dit med Tobias familj, Cina och Göran (deras grannar) Vi åt tillsammans sen splittra vi oss. Jag hittade en super snygg svart väska för bara 100kr, sen den tog jag direkt! Och så köpte jag en tröja med eget tryck på till Tobias. Han ville nämligen ha en med något med Skåne då han jobbar i Stockholm på en båt där och vill jävlas lite med hans stockholmska arbetskamrater. Så vi köpte en vit tröja med svart text: "Det bästa med Sverige är Skåne!" Måste bara säga, helt rätt!

Idag funderar vi på att åka till Landskrona karnevalen och jag hoppas på att jag får kontakt med min barndomsvän så vi kan träffas! Sjukt längsen, och vi var så bra vänner och sen flyttade jag.. Och vi bor inte långt ifrån varandra men vi har ändå inte setts? Dåligt av oss. Men däremot var vi brevvänner ett bra tag men det tog tyvärr också slut. Så Melinda! Jag har kommenterat din blogg med mitt mobilnummer osv. HÖR AV DIG!
Kram

Kommentarer
Rebecca

Jättefin blogg :)

2010-07-19 17:22:01
URL: http://rebes.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: