Rött va det ja..

God eftermiddag.
Är ni lika trötta och varma som jag av detta vädret? Alldeles sleten känner jag mig, varm och äcklig. Haar nog druckit 50 liter vatten idag också, känns det som. Men iallafall trött och eeländig av värmen är jag och jag längtar tills klockan slår 21.00 då vi ska ut till stranden. Jag tänkte fördriva tiden lite med Twilight, jag är i en annan värld när jag ser de filmerna. Och efter film får jag hitta på något gott och käka sen blir det bad!

Sitter även och funderar på och färga håret.. beslutsångest, verkligen. Mörkblond vs. Mörkare brun står det mellan. Jag vet, det är två helt olika färger men den bruna jag har nu är för ljus tycker jag, antingen ska det vara mörkare mer choklad brunt som hårfärgen heter som jag kör med eller blond. Lite hjalp?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: