Onsdag;

Hejsan!
Allt bra med er? Jag har världens nackspärr, känns det som.. Det är lite kämpgt att sitta vid en liten data hela tiden, men det funkar. Igår tittade jag på Percy Jackson and the olympians - The lightning theif. Den var ganska bra, har dock sätt bättre. Den var lite förutsägbar vid vissa tillfällen men för övrigt en spännande film.

Jag har precis registrerat mitt telia, mobila bredband. Minns ni inlägget då jag skrev om det? Jo, det var skit bra de 3 minuterna det fungerade. Kom på att jag glömt registrera det.. typiskt mig.
Jag är lite små förkyld och halv krasslig idag, känner inte mig riktigt bra så idag får jag nog bara ligga hemma och tycka synd om mig själv. Men hoppas ni får en bättre dag iallafall! Puss på er.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: