New

God eftermiddag!
Har precis kommit hem efter en vända på Center Syd. Mitt ärende där idag var smink! Har ju glömt bort sminket nu under sommaren så när jag kikade innan idag såg jag att allt nästan var helt slut. Så, det blev en vända till Lödde och köpa en ny foundation och ett nytt puder. För såhär på lite gråare dagar och om man ska bort någonstans kan man ju göra sig lite extra fin!

Jag ska alldeles strax lägga mig i ett KALLT bad, ja ett kallt. Vi har rena bastun här hemma så ett kallt bad är det jag behöver just nu. Sen efter det blir det fix inför Landskrona Karnevalen. Och dit ska jag med Tobias och min kära kusin Michelle. Och förhoppningsvis träffar man andra man känner! Vi syns sen!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: