Nattblogg

Godkväll.
Jag har för en timme sen kommit hem från havet. Skit skönt var det i vattnet! Gud vad länge vi badade tills en olycka inträffade desvärre. Nämligen såhär att min förlovningring åkte av fingret mitt under ståhejet och vi letade som galningar i två timmar drygt, tills det blev alldeles mörk ute och vi inte kunde se mer. Och snälla människor som det finns så kom där 3 tyska killar som är här på semester och lånade ut deras undervatten-ficklampa till oss och hjälpe även till och leta, under hela tiden! Snälla människor det finns! Asso hallå! Min förlovningring, mitt ute i barsebäck, mitt ute i havet, nere på havets botten! Fan vad ledsen jag blev. Tobias tog det lungt och sa att det kommer ordna sig. Men fan, jag är skit deppig och gnällig. Jag har verkligen världens bästa pojkvän, bara hans underbara röst tillsammans med de ord han vet han ska säga så är alla problemen i världen lösta. Fan vad jag älskar min Tobias! Iallafall, nu ska jag krypa ner i sängen och tycka jävligt synd om mig själv. Godnatt!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: