Nattblogg

Godkväll.
Är hemma igen efter twilight-bio. Jag har sett Eclipse tidigare men jag fullkomligt älskar den, och de andra två givetvis, så mig gjorde det inget att se den igen. Tobias tyckte den var ok, lite för mycket kärlek för en kille eller för honom sa han, men helt ok. Ett bra betyg från min pojke tycker jag som egentligen inte är så glad för drama..

Jag tackar er som kommenteart med frågor. Dock vill jag ha fler och jag förväntar mig det av er, hihi!
Så, jag låter frågestunden vara tills imorgon, och ni kan fråga vad som helst, så svarar jag under dagen.
Nu får jag säga godnatt för mig. Men vi syns imorgon, godnatt med er söta bloggläsare! ♥

Kommentarer
Victoria ♥

sv: Tack så mycket! :D :*

2010-07-20 12:05:39
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: