Landskrona karnevalen

Igår var vi på Landskrona karnevalen och där hade vi jätte trevligt. Och äntligen jag fick träffat min gamle vän Melinda, som jag skrev om igår. Gud så lång hon är, jag är ju typ 15 huvud mindre än henne så jag vågade knappt ställa mig upp när hon kom. Men gud så kul det var att träffa henne, säkert 9 år sedan sist.
Vi hade några pinsamma tystnader, ingen av oss visste inte riktigt vad vi skulle säga. Det finns så mycket vi kan prata om men så svårt och komma på hehe. Men sen skildes vi åt och men vi bestämde att vi skulle ta en fika någon dag, hoppas det blir snart!

Söndag, idag ska jag och Tobias städa.. verkligen jätte kul. Men, det måste göras. Några andra planer har vi inte men det blir väl något kul framåt kvällen. Ha en fin dag!


Godmorgon förresten! Hoppas ni haft en bra natt och en godnatt :-)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: