Konstig kväll..

Godkväll.
Hoppas ni haft en mindre konstig kväll än vad jag har haft.
Märkliga människor det finns, kommer aldrig sluta förvåna mig...

Iallafall, lirade badminton med Michelle idag igen. Men vi orkade inte så länge idag, jag har fortfarande lite ont i armen efter de andra turerna + att jag är faktiskt ganska trött. Jag tänkte gå och lägga mig tidigt idag, redan om en liten stund. Först får jag ta en vända in i duschen för mina fötter är bokstavligen svarta. Inte konstigt om man spelar barfota på mörk, aldrig tvättad och skitig asfalt.. Usch nä, vilken tråkigt kväll ja har haft. Får avsluta det med en film med något gott till!
Så godnatt och sovgott. Vi syns imorgon! Puss


Nej, jag skojjade inte när jag skrev att dom bokstavligen var svarta... Syns imorgon!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: