I thought..wrong..gah

Godmorgon!
Minns ni att jag skrev igår att jag skulle vakna med världen bästa humör? Givetvis blev det inte så. Jag vaknade istället med en krasslig hals och en snorrig näsa, och det är inte lätt att vara på topp när man inte mår bra. Och jag pratade nyss med Tobias och fick veta att hans tåg är försenat, isönder och allt vad det nu var. Så han blir sen, han skulle vart hemma till 1 men istället kommer han väl hem 3-4? Drygt! Det är alltid något krångel när det gäller mig, så typiskt..

Men, det finns något gott i allt ont. Jag hinner därmed förseningen, hoppa in i duschen utan och stressa, då jag vaknade lite försent idag. Men jag önskar er en fin dag så syns vi sen!

Kommentarer
Melinda

Hej Felicia! Vilken fin blogg du har fixat var det första jag tänkte när jag kom in här. Annars tänkte jag fråga om du ska iväg på Landskronakarnevalen något i helgen? Jag hade nämligen tyckt det hade varit sjukt kul att träffa dig efter alla dessa år. Kanske ta en fika eller bara glida runt? Hör av dig om du har lust! Det hade varit kul! Kram.

2010-07-13 20:51:00
URL: http://melindaelize.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: