I missing you

Hejsan!
Allt bra? Jag har tandvärk.. Jag vet, det är alltid något med mig. Men, ska inte tråka ut er med min tandvärk!
Jag har precis kommit hem från doktorn, ganska bra besked idag tyckte jag. Mina värden har sänkts och insulinkuren jag går på fungerar perfekt. Men en annan sak är att jag har fått utvecklad astma, så nu får jag gå på ytterligare nya mediciner. Tråkigt. Men, jag är positiv endå. Jag ska ta tummarna loss och tvätta lite, behövs verkligen. Sen ska jag ta det lungt resten av dagen, ska upp tidigt imorgon för att gå till tandläkaren.. from hell..

Ha en fin dag!


Kommentarer
Kajsa Bergqvist

Stackars dig Felicia, var tråkigt med astman..Du får sluta röka, så kanske det blir bättre..För min äldre syster berättade för mig (hon är läkare) att man kan dö om man har astma o röker :O sry nu ska jag inte skrämma upp dig,

chaa chaa

Kajsa B

2010-07-28 18:16:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: