Hide and seek

Handling:
Efter mammans plötsliga död flyttar david med sin dotter ut på landet.  Som en ensamstående pappa David (Robert De Niro) försöker han nå sin nioåriga dotter Emely (Dakota Fanning, som också är medverkande i Twilight som Jane, vampyren hos Voultori) när hon skapar en läskig och inbillad vän. "Vännens" namn är så kallad Charlie. Dottern vägrar tala om vem Charlie är, men när hon väl gör det, då brakar helvetet lös och deras värld vänds upp och ner.

Vad tyckte jag?
Detta är en film du dock inte ska se när du är trött, vilket jag var. Men i övrigt en helt okej film, inget vidare läskig utan mer thriller. Jag tyckte att själva handlingen var ok, ganska komplicerad och utdragen. Så kortfattad, enligt mig, var det en ganska dryg film, men som sagt helt okej!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: