Hemma om

Hej!
Nu är vi hemma igen efter ett långt besök i Malmö. Och.. hah vi hittade vad vi sökte! Vi hade ringt innan vi körde också för att höra om affären hade fläktar, och japp, det hade dom. 50 stycken ute till och med, men de sa att om vi ville ha en fick vi nog sätta fart! Och det gjorde vi. Inom en timme var vi i Malmö och hittade får efterlängtande fläkt! Hah, vilken tur vi kom dit så fort. De hade 50 när i ringde... och 11 stycken när vi kom dit. Helt sinnes..

Ang. förlovningsringen
We found it! Verkligen överlycklig, och ägaren till affären sa: Vilken tur ni har, bara en enda ring kvar! Gud vad lättad jag blev, och han är skitbra. Han graverade och allt på ja.. max 10 minuter, och fint blev det. Så nu har jag tillbaka min älskade ring på mitt lilla finger och förlovningen kan fortsatta som den verkligen ska! Tack älsling!

 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: