Gud så trött..

Godmorgonbloggläsare!
Jag vaknade för en stund sedan. Ställde egentligen klockan på kvart över 10 men jag måste stängt av alarmet i sömnen eller något. Det blev lite sent igår, jag kunde nämligen inte slita mig från tv:en.. Men sånt är livet!

Tobias sover fortfarande, ska väcka honom alldeles strax. Det är fint väder idag och jag är jätte sugen på att åka till stranden idag. Så, godmorgon Tobias, nu får du inte sova längre haha! Jag önskar er en fin dag. Puss!

 
Snygg gäså va? Haha! Godmorgon på er.


Kommentarer
Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 12:45:48
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: