Efterklok..

Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er. Jag lider av världens träningvärk, och nu menar jag verkligen träningvärk. Igår, framåt kvällen fick ja och min kusin Michelle för oss att spela badminton. Vi hade riktigt roligt, och vi började spela halv 11. Sen kom Göran förbi med cyklen (en före detta lärare som vi känner) och han stannade och satte sig ner för att titta på. Måste bara skriva att en roligare och snällare människa får man leta efter! Iallafall, saken jag ska komma till var att vi spelade till klockan var 03.00! Det vill säga att vi spelade i 4 och en halv timme! Fasiken var roligt det var, det gick inte och sluta spela. Och Göran satt och var vår domare och la till en massa roliga kommentarer osv. Det går inte och skriva ner så roligt vi hade asso, men idag är det dock inte lika kul. Har världens träningvärk i axlen, underarmen och handflatan. Det är nästan så jag inte kan röra den, haha! Men fasiken vad badminton är kul!

I övrigt: Sitter som vanligt i trädgården, gick upp för en stund sedan. Ska en vända till lägenheten senare för att fixa det sista och sen kommer jag ta det lungt resten av dagen eftersom jag inte kommer kunna göra något, (haha)
det är ganska molnigt, men temepraturen ligger på ca 22C! Ha en fortsatt trevlig dag, så syns vi sen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: