Dunderkväll!

Hejsan!
Eller godmorgon, jag vaknade för en stund sedan, blev rätt sent igår. Men jag hade en riktigt brakande och rolig kväll. Längesedan jag skrattade så mycket. De första timmarna var lite sega, men sen kom vi igång. Jag försökte vinna en nalle i en sån klo, men det gick inte. Och jag tänker inte slänga i 15 tior och betala 150kr som det blir för en sån skitnalle, även om den var fin. Vi åkte även ett par karuseller, skit kul! Om man ska åka så ska man åka med Annika, (vän) hon satte jädrar i det fart på killarna som snurrade i virvelvinden. HAHA, det var det roligaste jag gjort på jag vet inte vad, och den ena killen som snurrade oss skrattade så mycket så det såg ut som om han skulle pissa på sig. Han skrattade åt min kusin, haha. Hon satt och var så rädd, men tyckte det var så kul samtidigt, ögon stora som bowlingklot, händer på huvudet. Det går inte och beskriva ord, och kan nog inte göras i repris. Men, ja fyfan! Vi tog tågen 00.27 hem, vi hann precis och plaster fick vi också.
Vart lagom trött när jag kom hem, slocknade direkt...

Nej, vilket långt inlägg det blev. Men jag hade en skitkul kväll igår. Vi kanske ska en vända tillbaka dit idag, får se om vädret tillåter. Nu tänkte jag äta frukost. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Amanda

Haha låter skitkul :D

2010-07-31 21:33:54
URL: http://mandalii.blogg.se/
bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

MyzaaN

sv tackar :D

2010-08-02 14:41:28
URL: http://myzaans.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: