Det kallas Skånevä'r

Som jag skrev innan, vädret idag har variit super plus asso, rekord varmt men jätte skönt! Jaha, så länge vara det. Nu åskar det för fullt, längesedan den var sån här åska, vad jag kan minnas iallafall. Det har väl hållt på i ca en timme skulle jag tro, och det håller på konstant! Det blixtrar i ett och det mullrar kraftigt och högljutt. Men, jag kan ju inte låta bli att tycka det är lite mysigt heller. Men, det dära kvälssdoppet kan jag ju drömma om.. Jag får nöja mig med en filkväll med familjen istället med lite gottis till? Självklart!

Kanske finns en liten chans att det slutat till 10-tiden, då är jag i beredskap och på väg till stranden!




Det är dock inte så mörkt och dystert, ganska ljust och klart på en del håll.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: