Bara för att..

Hej!
Bara för att jag och min mamma bestämt oss för att prova om bilen kunde starta och bege oss ut för att bada idag så är det så självklart att vädret inte ska tillåta det. 18 grader och bara moln. Lite av solen vart framme när jag vaknade, men så fort jag kom ut i trädgården så försvann den. Det slår aldrig fel.

Så, eftersom vädret är tråkigt och jag känner mig inte alls badsugen så tänker jag ta det lungt idag. Vila från träningen, och gå bort till lägenheten och ta hand om mig själv. Jag menar, ta ett varmt och skönt bad, fixa benen, naglar hår osv. Senare framåt kvällen ska jag lägga mig i min älskade säng och titta på en skit bra film!
1 vecka kvar till Tobias kommer hem, längtar! Ha en bra dag, puss.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: