4 juli & 24C

Halloj allihopa!
Hoppas ni gör som jag, sitter ute i det fina vädret eller är på stranden och solar och badar! Här är det 24C idag, varmt och skönt! Fast just nu sitter jag i skuggan eftersom jag är dö-varm.

Twilight Eclipse var skit bra! Och jag kan knappt bärga mig till Twilight Breaking Dawn kommer ut. För eclipse var riktigt spännande och jag vill veta mer om vad som händer ju! Visste ni att jag hatade twilight filmerna innan? Jag vägrade att titta på den när den kom ut. Men jag tittade på den i ca 20 minuter och tänkte vad är detta för skit? Så jag brydde mig inte om den. Men sedan när jag fick höra en massa bra kommentarer om den och alla bara "Gud vad snygg han är osv" Så tänkte jag att jag ger den en chans och nu, ÄLSKAR jag dem! Och han är ju skit snygg, Edward.. gahh. Gud vad långt inlägg det blev helt plötsligt. Ajja, jag ska lägga mig i solen nu en stund igen.
Ha en bra dag!


Gått ner 3 kilo! Jag ska lägga in en före och efter bild när jag nått mitt mål.
Det ser kanska inte ut som jag blivit så platt om magen, men vänta bara tills ni får se "före"  bilden...


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: