2010-07-11

Godmorgon!
Nu är jag uppe i lagom tid idag igen. Idag hade jag ställt klockan på 11.00 och vakna själv 10.59, ganska proffsigt gjort, fniss! Inte en dag fri från sol inte, men vem vill ha det egentligen! Jag har redan varit en vända ute och solat sädår i 20 min... med morgonkaffet och ciggen.
Jag ska alldeles strax ut igen och få lite mer färg hade jag tänkt.

Ikväll tänkte viköra ut och bada igen. Men två av mammas vänninor och henne dotter Josefin som vi känner. Ganska kul, för ingen av oss visste av vi kände varandra. Vi träffade dem igår när vi var i fullt sökande efter förlovningringen. Och dom hjälpte till, och sedan blev det kaffe och kaka mitt i natten hemma hos oss, trevligt!
Nu får jag ta mitt insulin och äta frukost. Ha en varm dag!


Lite har jag allt fått.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: