Under mina förväntingar

Jag tittade på blåsningen innan som jag tror många andra gjorde. Kanske var det fler än jag som hade lite högre förväntningar när det gäller ett svenskt program som ska blåsa svenska kändisar, rätta mig om jag fel men jag tyckte inte alls det vart något roligt. Visst skrattade jag till några gånger, fast vet inte om jag kan kalla det skratt.
Nej, jag hade lite högre förväntningar men det visade sig vara allmänt tradigt. Enlig mig, blir en 2:a av 10!

Nu tittar jag på Scream 2. En helt okej film att titta på en Söndag. Kan inte kalla det skräck precis, men det funkar idag i alla fall. Ligger här i Tobias varma säng med jordnöttsringar, lite choklad och bubbelvatten. Passade på att blogga lite nu medans Tobias sitter och spelar med Mattias (hans bror) Klockan är 22.15 just nu och jag ska väl sova snart. Innan 1 i alla fall så jag kommer upp i tid imorgon.

Söndag innebär att ta det lungt hela dagen och njuta av livet. Det är vad jag har gjort idag!
Take care


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: